Nettisivusto pyrkii kampanjatietomarkkinoille
ITviikossa uutisoitiin tänään Etukaista.com -sivuston avaaminen. Innoteca Oy:n tuottaman sivuston ajatuksena on uutisen mukaan "tarjota apua ostopäätöksen tekoon kokoamalla tiedot Suomessa meneillään olevista ja tulevista kampanjoista, tarjouksista ja asiakaseduista".
Toistaiseksi sivun sisältö ei vakuuttanut. Edut vaikuttivat samansuuntaisilta kuin esimerkiksi Keltaisilla sivuilla, eikä tuolla nyt mitään valtaisaa määrää yrityksiä ollut ilmoittelemassa.
Uutisen mukaan pienyritykset voivat kampanjoida sivuilla ilmaiseksi. Pienyritys määritellään sivuilla seuraavasti: Yhtiömuoto on yksityinen elinkeinon harjoittaja, rekisteröity yhdistys, kommandiittiyhtiö tai avoin yhtiö, työntekijöitä on enintään kolme (ml. yrittäjä itse) ja
liikevaihto vuonna 2005 oli enintään 80 000 euroa. Varsinaista ilmoitushinnastoa sivuilta ei löytynyt, vaan sen saa, jos lähettää pyynnön.
Eniten itseäni kiinnostanut ilmoitus oli tieto Lustwearin ystävämyynnistä sunnuntaina 19. maaliskuuta. Muutoin jään katselemaan, miten sivusto kehittyy.
1 Kommentit:
Joo toi Lustiksen ystis oli mukava bongata:)
Sit toi Vihjenurkka tuntui toimivalta ainaki mulle... kaipasinkin tyylineuvojaa ja tuolta sen saa maksutta.
http://www.etukaista.com/index.php?cPath=109
Lähetä kommentti
<< Home